אמסטרדם: תורי ענק בכניסה לקופישופס בעקבות הקורונה

הקופישופס באמסטרדם, חנויות הקנאביס החוקיות, התמלאו קונים אתמול מיד לאחר הכרזת העירייה על סגר של שירותי פנאי בעקבות הקורונה. התושבים אוגרים קנאביס לתקופה של 3 שבועות לפחות.

תושבי אמסטרדם צובאים על הקופישופס, חנויות הקנאביס בעיר, בעקבות הודעת עיריית אמסטרדם על סגר החל מאתמול (א’) ולמשך כשלושה שבועות, עד 6.4, בעקבות מגפת הקורונה.

עדכון: הקופישופס הורשו לחזור למכור אך בשיטת טייק-אווי בלבד.

הקופישופס באמסטרדם ייסגרו בהוראת עיריית אמסטרדם לצד כל המסעדות, הבארים, המועדונים ושאר שירותי הפנאי, מה שהוביל לתורי ענק של צרכני קנאביס שמבקשים לאגור אספקה.

תורים בכניסה לקופישופ, אמסטרדם, בעקבות קורונה
תורים בכניסה לקופישופ, אמסטרדם, בעקבות קורונה
תורים בכניסה לקופישופ, אמסטרדם, בעקבות קורונה
תורים בכניסה לקופישופ, אמסטרדם, בעקבות קורונה

“בחודשים הקרובים לא נוכל כנראה לקנות קנאביס אז אנחנו אוגרים כמות מספקת בבית,” אמר ג’ונתן, תושב אמסטרדם, כך בדיווח של סוכנות הידיעות הצרפתית. “צפיתי בטלוויזיה בהכרזה במסיבת העיתונאים ומיד יצאתי”.

חברת מגזין קנאביס, להלה, ישראלית העובדת באחד הקופישופס באמסטרדם, מדווחת כי “היה כאן אתמול טירוף שלא זכור פה גם מערב השנה החדשה שנחשב הכי עמוס בשנה. עשינו ריפיל כל 2 דקות. וזה רק בגלל שהייתה אפשרות. בקופיז אחרים לא נערכו מראש לדבר כזה ולכן התורים הארוכים”.

“אנשים קנו 20, 30 גרם בבת אחת,” הוסיפה. “עבדנו עם ארבעה משקלים במקום שניים כרגיל. אנשים קנו בכל מה שיכלו להרשות לעצמם. ממש אווירה של סוף העולם. בשלב מסוים נעמדה מטיפה נוצריה מחוץ לקופישופ והתחילה לשיר בקולי קולות, מה שרק הוסיף לתחושה ההזויה”.

גם זה בטח יעניין אותך

הולנד לא אישרה לגליזציה אמנם, אך עוד משנת 1976 מותרת רכישת קנאביס בקופישופס והחזקה של עד 5 גרם לשימוש עצמי.

נכון לאתמול (א’) קפץ מספר החולים המאובחנים בקורונה בהולנד מ-176 ל-1,135, מתוכם 20 מתים.

בישראל נערכות חברות הקנאביס הרפואי גם כן וחלקן הודיעו כי ימשיכו לספק קנאביס רפואי במשלוחים עד הבית גם למטופלים הנמצאים בבידוד. במקביל הודיע משרד הבריאות כי הענף ייחשב כ”שירות חיוני” גם במקרה של תקנות “משק לשעת חירום” שעשויות להיות מוכרזות השבוע. מגזין קנאביס פנה אל משה”ב בבקשה להאריך מנהלית את כל רשיונות הקנאביס ב-3 חודשים, אך טרם נתקבלה החלטה סופית.

ראו עוד:
10 כללים להתנהגות בקופישופס
10 מאנצ’ים מומלצים באמסטרדם

המשך קריאה
Back to top button
x
Close

אופס!

אנא בטלו את חוסם הפרסומות כדי לצפות בתוכן באתר